• Persoonlijk advies
  • Alle kennis in huis
  • Complete oplossingen
  • Volledig ontzorgd
  • klantwaardering 9,1
Veldhuis Advies & Meijers

Q&A

Hieronder vindt u de meest gestelde vragen over de samenvoeging van Veldhuis Advies en Meijers.

Is Veldhuis Advies overgenomen?

We spreken niet van een overname, maar van een bundeling van krachten. Wij voegen twee bedrijven samen en nemen als Veldhuis Advies-aandeelhouders een aanmerkelijk belang in de nieuwe organisatie.

Waarom is er gekozen voor deze partner?

Meijers is net als Veldhuis Advies een echt familiebedrijf. We hebben dezelfde cultuur en strategie. Door de krachten te bundelen waarborgen we de continuïteit van de organisatie en blijven we slagvaardig in deze steeds verder consoliderende markt.­­

Wat betekent deze verandering voor mij als klant?

Deze stap betekent voor u vooralsnog een minimale verandering. U kunt blijven rekenen op de persoonlijke aandacht en ondersteuning die u van ons gewend bent. Uw vertrouwde contactpersonen blijven voor u klaarstaan vanuit onze kantoren in Heerde en Apeldoorn. De dienstverlening gaat op vergelijkbare voet verder, aangevuld met meer mogelijkheden.

Blijven mijn lopende verzekeringen gewoon doorlopen?

Ja, al uw lopende verzekeringen blijven ongewijzigd doorlopen. De dekking, voorwaarden en looptijden blijven zoals u die heeft afgesloten voor de looptijd van uw polis.

Worden mijn verzekeringsmaatschappijen of producten gewijzigd?

Nee, uw huidige verzekeringsmaatschappijen en producten blijven hetzelfde. Er vinden geen wijzigingen plaats zonder uw toestemming. Toekomstige aanpassingen worden altijd met u besproken.

Kan ik nog steeds rekenen op onafhankelijk advies?

Zeker. Onafhankelijk advies blijft heel belangrijk. We blijven werken met een breed aanbod van verzekeraars.

Wordt mijn premie beïnvloed door de overname?

Nee, de overname heeft geen invloed op uw huidige premie.

Blijft mijn huidige contactpersoon hetzelfde?

Ja, uw vertrouwde contactpersonen blijven voor u klaarstaan vanuit onze kantoren in Heerde en Apeldoorn. Ook kunt u blijven rekenen op de persoonlijke aandacht en ondersteuning die u van ons gewend bent.

Komt er een wijziging in de schadeafhandeling of procedures?

De schadeafhandeling blijft zoals u gewend bent. U kunt schade nog steeds melden via dezelfde contactpersonen en procedures.

Wat zijn de voordelen voor mij als klant?

Klanten profiteren van:

  • Een breder dienstenaanbod (bijv. cyberrisico’s, risk engineering, employee solutions)
  • Meer specialistische kennis binnen één organisatie
  • Behoud van persoonlijke service en contact
  • Meer slagkracht bij het onderhandelen met verzekeraars voor gunstigere voorwaarden en premies
  • Een stevig inkoopkanaal met een beursafdeling voor complexe risico's en een eigen volmachtbedrijf met uitstekende voorwaarden
  • Moderne digitale systemen met bijvoorbeeld een klantportal met 24/7 inzicht in uw verzekeringen

Waar kan ik terecht met vragen of klachten over de samenvoeging van deze bedrijven?

Voor vragen of klachten kunt u in eerste instantie terecht bij uw vaste contactpersoon of bij de kantoordirecteuren Heerde, Thom Dijkstra en Dick Vos.

Scroll naar boven